Szoptatás és a futás

Fontos kérdés, hogy a sportolás nem apasztja-e el a tejet, mivel ez még az aktív szoptatás, a babával való összehangolódás ideje?

A válasz az, hogy nem. A túlzott terhelés rossz hatással lehet, illetve figyelnünk kell rá, hogy a futás mellé súlyzós edzéseket ne végezzünk, mert akkor az izomlázzal járó tejsav-termelődés megváltoztatja a tej ízét, amivel elvehetjük a gyermek kedvét a szopizástól.(Ez sem törvényszerű) De ha tartjuk a fokozatosság elvét, akkor nem lehet baj, a kímélő mozgással nem jár izomláz.

Fontos, hogy viseljünk sportmelltartót, ami nem túl szoros, de nem is túl laza.

A mell védelme érdekében futás előtt szoptass, hogy ne feszüljenek a melleid a tejtől, kevésbé rázkódjanak. Futás után és szoptatás előtt pedig zuhanyozz le, hogy ne zavarja a babát a verejték sós íze.

Különösen ügyeljünk rá, hogy edzés napokon nagy mennyiségű folyadékot fogyasszunk, ez segít a tejtermelésben!

Partnereink

  • wn
  • whl inv
  • promo box
  • szent imre
  • borsylogo 1
  • cmkfej
  • HB banner copy

Victory Eremakaszto logo